Förbud mot blottade kalsonger.


"Flera städer i den amerikanska södern har eller planerar
att förbjuda klädsel som visar alltför mycket av underkläderna.
Förbudet riktar sig framför allt mot de säckiga byxorna som
identifieras med hiphop-kulturen."

 

Ja, ska man skratta eller gråta? Jag är osäker. Läste artikeln på Aftonbladet.se.
Jag slits definitivt mellan två världar då jag på ett sätt anser att det vore en bra idé.
Jag menar, drabbas vi inte alla då och då av inre hets-aggressioner när man ser
en riktigt äcklig och ful person, som dessutom har byxor som sitter i princip UNDER
röven? Eller ännu värre; när man killen i frågas håriga MYNTFACK.
Eller ännu värre; när tjejer har det! HELT ok med vanliga (obs! ej string) snygga trosor under
som syns, det är t.o.m. SNYGGT! Men 3 år gamla vita utnötta och noppriga stringtrosor
som liksom halv-kvävs mellan två valkar och skriker efter hjälp. NEJ TACK!

Slutsats

Att framhäva lagom många cm av rumpan OM den har snygga underkläder
på sig och man INTE visar hud - BRA!

Allt annat inom området - INTE  BRA!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0