Funderarn'

Hmm, still wondering, UTAN att komma någonvart. Jag tror att tjejer är som tjejer och killar är som killar av särskilda anledningar. (Det här ämnet skulle jag förmodligen kunna prata om ungefär tills den dag jag dör, men det orkar ju ingen). Det är liksom meningen att det ibland ska vara helt obegripligt att förså hur det andra könet tänker när de pratar, tänker ... ja, existerar. Tro för Guds skull inte att jag är någon typ av mans-hatare, för så, mina vänner, är det INTE. Jag har en alldeles underbar pojkvän som jag inte skulle byta bort mot något i heeeeela världen ♥ Men plötsligt såhär på kvällskvisten blev jag helt enkelt funderarn' och började tänka på män och kvinnor - likheter? - olikheter? Och sedan insåg jag en sak; vi måste utnyttja skillnaderna på rätt sätt och liksom vara glada att killarna inte är som oss (För hur i helvete skulle det gå, ärligt talat?) Jag tror många tjejers problem (ett av dom iaf) är att vi analyserar för mycket. Erkänn att du någon gång har tänkt "Varför skrev han bara 'puss' i sms:et och inte 'pusspuss gumman"?. SLUTA MED SÅNT! Det kan hända att jag mest talar till mig själv, men jag vet att det finns fler som är lika psykiskt störda som jag. Kom över det, sluta analysera och fundera så mkt,  kör ba kör! Vi måste bli mer som killarna helt enkelt. En dos (extra) killighet i mig skulle nog göra susen.

They love us - and they know it!



image54

Kommentarer
Postat av: Fanny ninja

Jag känner mig träffad i ".. fler som är lika psykiskt störda som jag". Höhö.

2007-08-31 @ 06:57:17
Postat av: Anonym

Det HOPPAS jag :*

2007-08-31 @ 10:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0