Morgon.



WHAT THE FAN är det som händer?! Varför kan jag inte sova uuuut på morgnarna längre? Jag menar, när jag inte får sova ut, då önskar jag att jag kunde. Men nu, när jag är i princip arbetslös och sjuk, då kan jag inte sova längre än till 08.30! WTF. Jag blir så jävla trött. (eller tydligen inte trött, men irriterad). Fuck. Vad ska man göra hela förmiddagarna om inte sova? Har liksom  Tv-shop, Våra Bästa år eller alla jävla spel-program att välja på, med andra ord ett utbud som får en att vilja ta livet av sig. Precis. Och visst, datorn finns ju. Men någon måtta får det väl vara liksom. Och gå ut kommer inte på tal - jag är alldeles för snorig får såna ansträngande aktiviteter.

Om ett par timmar (om jag överlever tills dess) ska jag åka till Södertälje och möta Jonas. Resten är för mig ett frågetecken för han har PLANERAT nåt, och jag är riktigt nyfiken faktiskt. Men just nu svettas jag mest, beror kanske på koppen té som jag nyss drack. Hoppas det, annars finns det grund till oro.

♥ GIEF OSTBÅGAR TILL MIG! OCH HÅNGEL! DIRR! ♥


image55



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0