Nazistbonde på väg...



Jag och Fanny kom gemensamt fram till att jag såg ut som riktig
nazist-bonde idag när vi gick för att äta lunch på pizzerian. RIKTIGT
kul vare. Borde ha förgyllt ögonblicket med en bild kanske, men
för allas trevnad sket vi i det.

♦ Fanny - Vad vill ditt finger mig?!

♦ Jag - (säger till Jonas i bilen) Jag vill köpa såna där vitlök...
             eller nej, vindruvor, vindruvor! och chips.

Fanny - Haha, kolla din mage hänger över kanten!
   Jag -     Ja, men kolla DIN då! Din hänger över, min står ut mer, som
                 om det är nåt i den. Typ en boll. Eller en bebis.
   Fanny - Eller några golfbollar.

Fanny - (efter en pizza, pommes och typ 1/3 av min hamburgare)
               - Fan vad mätt jag är! Fan, jag vill ha en kebabtallrik.

Jag - Fanny jag glömde min mobil i ditt rum, på tv-bordet tror jag.
             Kan du hämta...? (Fanny gör det).
   Fanny - Det enda jag hittade var idn mobil.
   Jag - ? Det var ju för fan det jag sa ditt sepe.
   Fanny  - Nej Johanna, du sa plånbok.
  
Det var ungefär då jag insåg ett skrämmande faktum; jag börjar bli gammal och dement.


  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0