never-ending-flöda-i-min-näsa.

Nu har (även) jag tagit på mig det stora ansvaret att skaffa blogg. För japp, enligt mig ÄR det ett förhållandevis stort ansvar. Ok, kanske inte i jämförelse med att styra ett land eller skaffa barn, but still. Hemligheten med att lyckas
skapa en intressant blogg är ungefär lika klurig som att lista ut varför det har blivit så "hippt" att gå med gångstavar att t.o.m. GAMLA GUBBAR gört'. Med andra ord; helt klurigt. Men som jag säger rätt ofta: kör ba' kör, det blir säkert bra.

Jag är oändligt massa sjuk. Vi snackar nära-döden-grejer. Låg häromdagen med 39 i feber, nu är det
halsen och näsan som spökar. Vem fan orkar med sånt liksom? Jag har verkligen inte tid med att ligga
hemma och vara sjuk - jag måste ut på arbetsmarknaden och skaffa jobb, DIRR! Men vad gör man?
Man äter popcorn, kollar på film och skaffar sig blogg. Känns som att gå i förtidspension.

Min man Jonas är för nuvarande på jobbet - SÅNT är moget! ♥
Varför kan inte jag vara lika mogen som han?
(bör nämna att det låg en gnutta humor bakom den sista meningen).

Bjuder på lite bilder. Så generös är jag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0