Svenska Lantchips.

Jag är trött som få. Vaknade 05.50 av att Jonas flyger upp ur sängen och säger "Fan! Jag har försovit mig!". Jag försökte verkligen verka engagerad och ansträngde mig verkligen för att verka som en helschysst flickvän och mumlade saker som "äh, det händer alla" och "det hade kunnat vara värre" och varvade detta med äckliga hostningar och andra... förkylda ljud. Om han i det ögonblicket ansåg att jag var "en helschysst flickvän" vet jag inte, men jag försökte iaf - och det var poängen.

Jag är FORTFARANDE sjuk, wtf ?! jävla stjärt alltså (det där ser ut som en stjärt) → ω det här är INTE okej. Eeehh HVJJHUIGJKPOHJB! Ojdå, Johanna goes crazy på tangentbordet - det är inte HELLER okej.

Idag ska sjuk-johanna leka med sjuk-fanny tror jag, om hon inte sviker!

Nu ska jag kolla tv och äta frukost - Svenska lantchips med smak av gräddfil, OMGOTT! ♥


image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0