Tidsfördriv n1.



Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Irriterad, men KLAD ändå.
Favoritgodis: Surt + choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: Svamp och ägg. Både luktar typ... fis.
Kläder just nu: Svarta shorts och vit t-shirt. Och vita as-sexiga strumpor.
Musik just nu: Laser - Det var en gång en fågel.
Fisk eller badkruka: LÄTT kruka.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: båt, Jonas och STOR kylväska.
Bästa film: Svårt!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, dumt annars, right?
Älskar du henne/honom fortfarande: Ehrm, NEJ.
Har du några homosexuella vänner: Tyvärr :/
Hur många barn vill du ha: 2. En av varje, annars får det va.
Bio eller promenad: BIO. Lat ftw.
Är du kittlig: Yes.
Snarkar du? Fråga Jonas ;) Men ja, det gör jag.
Rädd för insekter? SÅ IN ÅT HELVETE.
Största svaghet: Naiv? Blåögd?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att aldrig bli slut i kroppen.
Chips, morötter eller godis? GODIS (:
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Pierca underläppen, tatuera höftbenet.
Är du rädd för blod? Nej, eller jo, kanske lite.
Saltar du på maten? FÖR MCYKET.
Gillar du att sjunga? Jag gör, men inte min omgivning :O
Vad gör du om du får hicka? Tänker mig hur lungorna ser ut när dom drar ihop sig, blir äcklad och VIPS!
Kaffe, te eller inget? Te.

SENASTE PERSON SOM:


sov i din säng: Jonas.
såg dig gråta: Pappa.
fick dig att gråta: Jag. (wtf?!)
fick dig att börja skratta: Fanny.
du gick på bio med: Mamma, Kjell och Carro.
skickade ett e-mail till dig: Facebook.
skickade ett sms till dig: Jonas ♥

GREKLANDS-BILDER-TIME!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0