Tjuvlyssnat.se

Japp, detta är mitt 3:e inlägg idag. Och ja, jag kan erkänna att det kan ge en hym om hur lite liv jag har idag. Och vet ni vad? DET STÄMMER, TJOHOO! Helt seg dag! Sjukdom, tristess, dåligt väder, NY BLOGG. Allt osm behöver sägas. Tjuvlyssnat.se har LÄTT tagit sig in på min tio-i-topp-lista när det handlar om hemsidor.

Ett litet uttdrag följer...

Tjej ~20: Kan du typ prata med dig själv i huvudet?
Kille ~20: Ja, det är väl inte svårt!?
Tjejen: Men alltså ha munnen stängd och prata med dig själv, fast tyst.
Killen: Ja!
Tjejen: Så du kan säga typ bajs eller nåt i huvudet?
Killen: Öh, ja. Tänka kallas det!
Tjejen: Är det tänka? Jag trodde det var typ när man funderade på saker. Inte när man sa nåt till sig själv i huvudet tyst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0