Aftonen.

Jag jobbade 09.45 - 14.15 idag. Jag jobbade på självaste julfton. Hoppas OB:n var skithög, annars blir jag grinig. Att folk handlar sina julklappar på julafton trodde inte jag - men så är det tydligen. Hur många som helst kom in och handlade "i sísta minuten". En man kom t.o.m. in när vi höll på att stänga, då gick chefen fram och sa högt och tydligt; "Vi stänger nu och vi vill hem och fira jul med våra familjer, så du får återkomma annandag jul. Hejdå!" Jag tyckte nästan lite synd om honom, anledning: Han såg ut att vara en såndär gammal och ensam gubbe som minsann inte har någon familj att åka hem och fira jul med.

Sitter nu hos mormor och morfar, har ätit som en jävla gris och har förmodligen gått upp de 3 kilo jag har gått ner senaste månaden. Roligt. Elleeeer. Jag som gillade smal-heten. Goodbye till den liksom ^^ Tur att det bara är jul en gång per år, annars hade jag nog behövt vara med i "Du är vad du äter" eller nåt annat fettoprogram.
Fast jag har faktiskt ätit mycket lax idag, och jag har hört att fisk är bra för smarthet. GIEF FISK TILL MIG FÖR FAN.

Kusin Amanda (ligger i hela soffan) - Oj, du kanske vill sitta här?
Jag - Nej, du får gärna ligga. Hehe, eller ja, du fattar vad jag menar.

Valfri tolkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0