Åhh

Jag har blivit en sån där bloggare som folk bara hatar; en sån där som uppdaterar alldeles för sällan. Jag ber om ursäkt, jag brukar faktiskt inte vara så dålig som jag har varit de senaste dagarna. Min ursäkt? Har firat jul och därmed inte varit hemma, plus att jag har jobbat som satan. Där har ni den. Jag känner mig som en skit, och det är ju synd, meeeen wtf.

Julklappar; presentkort på HM, presentkort på Åhléns, coolaste vinglasen ever, kaffe/te-muggar, en liten bok, underkläder, mys-byxor, pyamas, örhängen, halsband, en hårtork, kuddfodral, body-lotion och antagligen någonting mer som jag däremot har för dålig plats i min hjärna för att komma ihåg.

Jag borde tvätta håret nu, alltså verkligen. Men det är ju satans tråkigt och ansträngande. Fy fan. Men orka göra det imorn innan jobbet liksom? Svar nej. Det får bli nu. Helvete.

image356

Kommentarer
Postat av: cici

du hade en bra anledning, så du är förlåten från mitt håll iaf. haha

2007-12-28 @ 16:47:19
URL: http://irran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0