Avslöjande fakta.

◊ Jag och Jonas brukar gå på toaletten tillsammans. (Inte nr. 2, öppna är vi inte).
◊ Jag tycker det är mysigt att kissa medan han borstar tänderna. Och tvärtom.
◊ Ibland fiser jag i personalrummet och hoppas innerligt att ingen ska komma in just då, dock händer det att någon gör det.
◊ Ibland "unnar" jag mig en cigg efter en hård arbetsdag fast jag "bara är en feströkare".
◊ Ibland blir jag så förbannad på kunder att jag måste gå därifrån bara för att lugna ner mig efteråt.
◊ Jag lämnar alltid sista biten av mackan, har alltid gjort och kommer nog alltid att göra.
◊ Jag och Jonas brukar dela tuggummi ibland. Med andra ord; vi byter det fram och tillbaka mellan oss.
◊ Jag är rädd för spöken/övernaturliga grejer och hatar därför att sova hemma själv. Oftast lämnar jag lampan på. Jag tror att jag har sett för många skräckfilmer.
◊ Jag har sjukt många hårstrån på mina ben, men rakar dem alltför sällan.
◊ I mitt och Jonas förhållande är det jag som skedar honom istället för tvärtom.

image335

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0