Bakis, sliten och nöjd.

Julfesten igår blev riktigt kul! Jag, Jonas, Martin (bror), Anton (låtsasbror), Mamma och Kjell röjde sate. Att det var gratis vin och öl till maten var ju inte heller helt fel, ehehe. Kvällen i korta drag; alkohol till alla, karaoke inför massa random människor (jag och Jonas sjöng b.la. Summer of 69, fulla, kanske ingen bra idé), sjukt mycket mat, biljard, skjut-spel, jäger-shottande i hotell-rummet, basta med random folk, bada i sjön (inte jag dock), dansa som dårar, brunch i förmiddags där jag fick i mig; 2 flaskor julmust, 1 pepparkaka, 1 ischoklad, 3 frallor med julskinka, 2 glas juice, en tallrik fruktsallad och en kopp te. Bilder från igår nedan, Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0