Cold hard bitch.

Igår var det som sagt party. Det var trevligt fram tills några fucking 89:or (90:or?) kom (oinbjudna såklart) och skulle promt in. Sånt är ju alltid kul, eller inte. Slutade med flygande knytnävar och grejer, så jag och Dillen sa tack och hej och stack. Nykvarn i ett jävla nötskal, varför är jag fortfarande här liksom? Himla piss-håla med många himla piss-människor. Sug min feta.

Ikväll är jag faktiskt hemma själv, rätt skönt. Ensamtid is the shit ibland. Har laddat upp med naturgodis och en fet tidning full med skvaller. Dessutom går Shrek 2 ikväll, kunde ju inte bli bättre. Jag mår sjukt illa dock, kan det bero på att jag åt en 150 grammare med pommes till frukost och that's it? Antagligen.

Och så har jag fått värsta finnen bredvid örat också. Fräscht.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0