Fuck off.

Jag har bara en sak att säga; kanal 5 - fuck off and jävla die. Här sitter jag, ensam hemma och sjukt laddad för att se Shrek 2 och äta grejer tills jag mår ännu mer illa. Vad händer? Det är totalt jävla svart när jag kommer fram till kanal 5. Bilden är helt fucking död. (Ursäkta alla fula/töntiga ord i detta inlägg, men jag är pissförbannad). Antingen är det jävla kanal 5:s fel, eller så är det boxer-jäveln det är fel på. Men alla andra kanalhelveten fungerar ju -.- suck. Trött jag blir.

Jag tänker gå ut och lugna ner mig med en ciggarett som blivit över från gårdagen. Nu kan Jonas lika gärna komma hem och springa runt naken lr nåt annat kul han brukar göra, för nu jävlar behöver jag uppmuntran.

Får jag inte se Shrek bör jag fan få se lite ass. Och det är nu.

image347

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0