Hmm.


Jag börjar bli allvarligt orolig för mig själv; jag är nämligen (så gott som) alltid trött. Och detta är märkligt med tanke på att jag aldrig går upp innan 09.15. Därför undrar jag vad jag gör för fel? Kan det bero på något av dessa alternativ? : Jag tränar inte, jag har järnbrist, jag glömmer alltid att ta de där fucking vitaminerna på morgonen, jag har någon himla sjukdom, eller kan det vara så att det beror på årstiden och det deppiga vädret? Jag har ingen aning. Ibland funderar jag på att köpa gym-kort igen och träna innan jobbet (börjar oftast 10.00 eller 12.00), men å andra sidan skulle jag kanske bli tröttare av att gå upp tidigare? HJÄLP MIG FAN.



Kommentarer
Postat av: lovingnurse

aaw vad söt du är! du är ju något att bita i också haha :D

2007-12-11 @ 13:44:40
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: nathalie the master

Jag tror att du har som mig, för mkt att tänka på. du kasnke ska börja simma med mig och mamma varje söndag? eller så har du vitamin brist och järnbrist, de hade jag eller jag har de, men då om du har de så måste du äta järn tabletter som smackar SKIT, sen så dricka c-vita mig grejs typ en gång om dagen:)

2007-12-11 @ 13:45:10
URL: http://fishit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0