Jag gillare.

Jag tycker om (det mesta i) mitt liv liv för tillfället; mitt jobb (som jag för övrigt är ledig ifrån idag), att vara sambo med Jonas i 3 veckor tack vare bort-resta familjemedlemmar, att Ida köpte en flarra vitt vin igår som jag och Jonas delade på framför tv:n och blev lagom påverkade, att katten har visat sig ha ett mys-med-människor-behov, att min lunch är fördiglagad, att Jonas hade lagat middag när jag kom hem från jobbet igårkväll och det fanns tända ljus på bordet, att min kamera-sladd kommer finnas här imorn eftermiddag, att jag har klurat ut åtminstonde 3 julklappar, att jag ska på julfest på mammas jobb på lördag och ha med mig resterande delar av min familj plus nuvarande sambo (vilket känns moget) och att kylen och frysen är fulla av nyttiga och onyttiga saker som jag och Jonas så moget inhandlade på Lidl och Willys.

Vad jag däremot inte gillar är att det är himla depp-väder ute och snön känns fela tusen mil bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0