Just det.

Alla som känner mig är att jag är en sådan som (i princip) skiter i allt som kallas "mode" eller "fashion" som det också kallas. Men en grej stör mig. I alla tidningar står det massor om att "låta smyckena göra hela grejen" osv. Och smycken har jag, tonvis. Men det finns en grej jag önskar att jag hade mer av; armband. Riktigt snygga armband. Och vet ni varför jag inte äger mer än ca 4 armband (som är typ 10 år gamla och skitfula)? För att mina handleder (och händer) är för smala. Dom är faktiskt onormalt jävla skit-smala. Alla armband jag provar är skitstora. Antingen ramlar dom av direkt, eller så hänger dom liksom ner onormalt mycket på handen, så det blir mer ett hand-band. Ungefär som att stoppa en Hot-Dog korv i ett avgasrör lr nåt. Inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0