Kan inte du bara hålla i min k*k? Det är mysigt. Nej, den är skräckinjagande.


Idag samlade jag och Jonas vuxen-poäng; vi var på Willys och Lidl och handlade som dårar. Anledningen är som sagt att jag är hemma själv fram till jul och Jonas kommer vara min sambo under denna tid. Helvete heller att jag tänker sova ensam en enda natt, no way. Så vi köpte allt från pepparkakor, chokladjulkalender och kassler till keldas ost-sås, ananas på burk och nya tandborstar. Det kändes moget. Särskilt det sistnämnda.

Jonas nyss - Alltså, jag skulle lätt kunna bo i Kongo!
Jag - Varför?
Jonas - Jo, men fatta! Då skulle jag kunna äta ananas varje dag! Frukost, lunch, middag...

Snart börjar Bridget Jones (oj, råkade skriva "jonas" istället för "jones". Bör jag bli orolig för mig själv?) Då jävlar blir det julmust och glass med chokladsås! Kalorierna flödar... I LIKE IT BIG TIME <3

Kommentarer
Postat av: :)

Johanna, nu börjar det bli dags att lägga in nya bilder igen va? :o

2007-12-02 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0