Kärleken flödar.


Jonas somnade för mig (!). Jag tyckte det var tråkigt, så jag pussade på honom tills han vaknade. Då blev han mest irriterad och sa åt mig att "gå och kolla på tv lr nåt" för han ville sova. Jag ville egentligen slå honom, men satans tur för honom att han är för snygg för att slå på. I alla fall när han sover, då får man väl visa någon typ av respekt antar jag. Vi har spelat tv-spel hela kvällen, och jag är grym på det kan jag ju meddela. Bara för er kännedom.

Jag köpte ett armband idag (!). Snyggt som fan ere. Har ni tur får ni se, typ imorn eller nåt. Jag antar att ni verkligen verkligen verkligen är jättesuperas-nyfikna på hur det ser ut! Eller nåt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0