Katten...

För er som inte har hängt med i svängarna så har jag en katt. Eller snarare; pappa och Jeanette har en katt. Eftersom att dom är i Thailand i 3 veckor så är det mitt och Jonas ansvar att se till att den överlever. Idag började jag tvivla på den saken... Plötsligt började hon att mjaua sjukt mycket och gick liksom runt och var orolig, typ gnällde. Efter ytterligare en stund började vi märka att hon smyg-juckade mot mattan och att hon liksom stod i "doggy-style"-position. började jag bli orolig. Dessutom så skakade hon med röven när man klappade henne och svansen darrade som en fucking vibrator. Jag greps lite smått av panik, så vi ringde Jonas mamma som förklarade någonting i stil med att hon förmodligen är... ja vad fan hette det... kåt? Nej, dräktig. Eller är det när den är gravid? Jag vet inte, hur som helst så hade det med mens och kåthet att göra.

Jag bara undrar, hur kan man lämna mig (som inte ens kan hålla liv i en fucking kaktus) med en katt och tro att allt ska vara lugnt? Här har jag gått och trott att katten har typ Epilepsi eller nåt, när det i själva verket handlar om typ mens och kåthet och grejer? Stackars Mimmi, ärligt talat. Förstå att gå runt i ett hus, sprängkåt, och det enda du har att ta ut dina lustar på är en fucking matta? Not so funny.

image333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0