Like a virgin, touched for the very first time :*


Jag skulle vilja börja med att be om ursäkt till de människor som passerade på gångvägen utanför mitt fönster under den sena fredagskvällen. Att lämna två sprudlande ungdomar (nästan vuxna, HA) hemma själva (i 3 veckor) är ingen bra idé om man vill visa hänsyn till grannar och passerande. Nejdå, skämt å sido. Ville bara lätta de som passerade genom att säga att det inte pågick något typ av mord eller stycking eller annat otrevligt. Det som hände var endast trevligt. Jag lämnar resten åt fantasin.

Varför är jag uppe såhär fucking tidigt en söndag? Jo, jag ska nämligen jobba idag. Jonas ligger och sover i min säng, men jag ska iväg och jobba, känns liiiite jobbigt. Eeeh. Igår var det jag och Jonas som var i Skärholmen och på IKEA (: Det fick bli en rund, stor, röd matta för min del, plus kartonger och en s.k. "hurts".

Jonas - Du är som en skål med scampi!
Jag - Jaha?
Jonas - Ja... För dom är så goda!

Tack för den fina jämförelsen hun' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0