Lördag, lördag, lördag.

51,3%! Så mycket vann Marie med över Amanda. SATE vad arg jag var. Marie må vara en jävligt bra sångerska, men det känns inte som om hon sticker ut. Man har sett och hört hennes hispiga-käcka-alltsåjävlaglad-hoppiga stuk förr. Det känns... gammalt. Någon som sticker ut är Amanda. Nu har jag sagt det.

Jonas klippte sig igår. Jag har aldrig sett honom så jävla arg förut. Han är mer än missnöjd och påstår att han ser ut som en fjortonåring/lampa. Jag försöker bara vara positiv, men det verkar inte hjälpa. Enligt mig ser han mest ut som en typisk pokemon-samlare (de som är med i programmet), men en mycket söt sådan. Han funderar på att bränna ner frisörsalongen. Jag tyckte inte det lät som en bra idé eftersom den ligger mitt i en galleria.

Igår lagade jag och Jonas middag; lövbiff med pommes och bea. Det kändes moget, även om bilderna på hur det gick till kanske säger något annat... eehh.










Kommentarer
Postat av: nathalie the masta

snygg du är i håret jonte indian

2007-12-09 @ 01:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0