Lördag.

Jag är ledig idag, väldigt underskattat med ledighet känner jag nu efter en riktig ju*e-vecka. Fy fan. Har slagit in de sista julklapparna, börjat små-städa, hängt upp tvätten, ja med andra ord betett mig som en 40-åring ^^ Känns bra.

Något som däremot inte kändes så jävla bra var att det inte blev någon bio igår. Jag skiter i att berätta omständigheterna, men jag blev sjukt förbannad. Och jag är fortfarande arg, trots att jag inte brukar vara långsint, men jag har all jävla rätt i världen att vara det, HA. Som tur var hade jag Carro som kom till undsättning, så vår kväll bestod istället av att spela Nintendo 64, äta chips, dricka julmust och vara förbannade på allt. Det var trevligt ♥

... Men tack för blommorna. De var fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0