Måndag.

Katten är skiträdd för mina mörkblå duntofflor och springer fort som fan in i närmsta vägg när jag kommer ner från övervåningen med dem på fötterna, det ser jävligt kul ut.

Hur som helst, igårkväll innan vi somnade roade jag och Jonas oss med att skriva en historia tillsammans. Jag började med ett ord, han fortsatte med nästa ord och sedan höll det på sådär. Här är resultatet;

Svensk natur finns i b.la. Ryssland. Där bor folket som aldrig har sett sitt egna bajs. Dock tror folket inte på att det egentligen finns mänskligt urin. En pojke vandrade till Candy Mountain från mormor som taffsade på snoppen. Mormor var jävligt hungrig så därför käkade hon upp pojkens katt. Pojkens far nuppade hunden, den dog av rabies. 300 ekollon ockuperade USA, vilket ledde till krig mellan Ryska Ollonföreningen och USA:s Feministiska Hor-Parti. Ingen dog, men alla bajsade i Vita Huset för de var Bush-hatare. Oscar däremot, satt bredvid sin tjej som kissade rakt ner fårn Eifeltornet på Saddam Husseins fru. Detta var ingen som Oscar hade räknat med, men Oscar blev alldeles sprängkåt. Penisen växte 1 cm, det kunde inte Oscar hjälpa eftersom det luktade fisk.



Kommentarer
Postat av: jownie

klockren :D

2007-12-17 @ 17:11:02
Postat av: johanna

Jag vet baby. Vi ÄR klockrena ^^ (:

2007-12-18 @ 00:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0