Min pojkvän...

... är en himla annorlunda pojkvän. Han verkar ha någon slags fetish för att springa omkring naken i huset med lampor tända så att risken att alla grannar (och passerande) ska se är sjukt stor. Själv tycker jag mest att det är mysigt, för jag råkar älska hans stjärt. Men jag tvivlar på att mina grannar är intresserade av att se honom göra helikoptern uppe i tv-rummet, ännu mindre hans moonande bakdel. Men som sagt, jag gillar det, det sprider glädje i vardagen.

Jonas - Älskling, har riktigt feta människor sex?
Jag - (suck) Ja, det är klart att dom har.
Jonas - Fy fan vad fult.

image334

Kommentarer
Postat av: nathalie.j

HAHAHAHA OMG JONTE INDIAN:D

2007-12-11 @ 20:10:46
URL: http://fishit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0