OJDÅÅÅ.

Ikväll är det paar-fucking-teey som gäller! Hård-körning. Carros kille fyller 20, sånt' gillar man! Smörgåstårta är inte heller fel, framförallt inte när det enda jag har ätit idag är; ostbågar, 2 mackor, en lussebulle och en pepparkaka. Jag är hungrig som satan, men för lat för att orka lösa problemet. Men ikväll blir det vin till mig, så allt kommer lösa sig! Har dessutom slagit på stort och köpt cigg (mentol), bra grejer. Jag är laddad!

Jag och Jonas ligger i sängen och har precis... ja, ni vet vad, när telefonen plötsligt ringer.

Jag - Hej, det är Johanna?
Rösten - Hej det är mamma! Jag trodde inte ni var hemma, jag har ringt massor av gånger utan att ha fått något svar.
Jag - Eeehh, vi har duschat och... grejer.
Rösten - Jahaaaja. (med en röst som menar "ja jo, säääkert lilla gumman").

Vad som förvånar mig är att vi inte hörde telefonen en enda gång. Och oups, fönstret stod dessutom öppet. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0