Om det inte var fredag skulle jag döda ALLA.

Så känner jag. Om du som läser inte har arbetat i en affär som säljer saker som (tydligen) de flesta anser är bra julklappar, ja då kommer du inte förstå varför jag klagar. Att jobba 11-20 måndag-fredag är ingen höjdare, iaf inte under dessa förhållanden: julrusch som fan, köerna är sjukt långa, jag får skitmånga frågor, jag har mens+värk, huvudvärk hela dagen igår, seriösa stress-svettningar och varannan kund är skitgrinig när man själv smörar arslet av sig. Låter det kul? Nej, jag tänkte väl det. När busschauffören missade min hållplats när jag skulle hem igårkväll gick det över jävla gränsen. Jag fick hem i kylan, och jag grät. Jag grät ända tills jag kom hem. Jag grät när jag klev in genom dörren. Jag grät när vi åt middag. Jag har aldrig varit så stressad i hela mitt fucking liv, seriöst. Sen att tv:n inte funkade på kvällen, det var ju bara ännu en jävla höjdare.

9 timmars hets idag - sen blir det bio på Heron ikväll med älskot. Det är den enda anledningen till att jag överhuvudtaget orkade gå upp i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0