Problem.

Jag har ett ganska dumt problem. Jag är hungrig på morgnarna, men kan inte äta ändå. Det går liksom inte. Allt jag äter känns tråkigt, även om jag anstränger mig och har gurka på mackan och käkar frukt och grejer. Det går inte. Därför kör jag på ruinera-mig-stilen och köper en macka precis innan jobbet - då går det jävligt bra att äta. WTF är det med det liksom? Jag blir så trött på mig själv. Nu har jag iaf lyckats få i mig en kopp te och (nästan) ett helt päron. Gratu-jävla-lerar Johanna.

Häromdagen var jag med om en lustig sak. Jag var inne i en mindre inredningsbutik och var precis på väg ut när detta hände ...

Ung manlig butiksarbetare - Ursäkta jag måste bara fråga, är du släkt med Elvis?
Jag - (?) Eeehh, hehe, nej det är jag inte. Inte vad jag vet i alla fall.
Ung manlig butiksarbetare - Är det sant? För du är lik honom, ni är liksom lika i profil, så jag ville bara fråga. Men du är inte det alltså? Jag trodde du var hans dotter eller något.
Jag - (Tänker: Men snälla du, hans dotter är väl typ 30 eller nåt, tack så jävla mycket). Eh, nej. Men... tack i alla fall.

Ja, det skulle väl vara näsan då.

image354image355

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0