Söndag.

Sov till 12, vaknade av att pappa ringde från jävla Thailand.

Pappa - Hur är vädret hemma då?
Jag - Skitkallt, grått och ibland regnar det också.
Pappa - Här är det runt 40 grader och sol!
Jag - Åh, vad roligt! (Eehh, jag tror inte att det lät helt ärligt faktiskt, men jag försökte i alla fall).

Idag är segaste dagen ever, fast vi har gjort lite nytta också faktiskt: Kastat diverse glas-flaskor i glasåtervinningen, gjort samma sak med jävla pissreklam-papper, gjort rent hos kaninen och typ städat mitt rum. Har dessutom hunnit duscha och hångla sate. Som belöning blir det pizza till middag, det känns bra. Hamburgare igår och pizza idag, tjohej!

image349


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0