Torsdag.

Min man håller för tillfället på att laga korvsttroganoff och ris, och jag blev med bestämd ton tillsagd att INTE lägga mig. Vadå, brukar jag lägga mig i? ^^ Eeehh, i alla fall. Det ska bli spännande. Han lyckades jävligt bra med köttfärssåsen sist, så det kan ju inte gå åt helvete i alla fall. Imorn är vi lediga (han är sjuk) och vi tänker fira med ostbågar ikväll; för ovanlighetens skull. ^^ typ.

Idag på jobbet...
Ida - Johanna, varför har du inget glitter i håret? Det är ju lucia idag!
Jag - Ehrm, jaha, är det...?

En annan grej som hände på jobbet...
Kund - Jaha, jag drar inte kortet själv?
Jag - Nej, jag gör det därbak. Eller, härbak. Hehe, eehh, här bakom kassan menar jag.

Jodå sörru, här på Akademibokhandeln drar vi korten i arslet.
Jag är inte alls tappad i golvet.

image336image337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0