Vinarn'


Ledig fredag+lördag+söndag, satans skönt! Imorn ska jag leka hemmafru och tvätta+dammsuga bort kattsanden som ligger i hela tvättstugan och städa mitt rum. Det tog 2 dagar innan det såg ut som fucking Afghanistan igen, satans rum. Just det, jag måste tvätta håret imorn, måste måste måste. Efter det ska jag in till Slöddertälje och köpa present åt min kära svägerska som fyller 17 på måndag ♥ Hon är för söt hon. (www.fishit.blogg.se) Sen ska jag möta upp Jonas och åka hem och laga lövbiff och pommes med bea. På lördag är det julfest med gratis vin, sånt gillar man ju.

På jobbet...

Jag - Ida, är det illa om man dricker vin både på måndagen och på onsdagen samma vecka...?
Ida - Naeej, eller det beror ju på hur mycket det är liksom. Ett glas är ju ingen fara.
Jag - Men om jag drack en halv flaska på måndagen och en halv flaska på onsdagen? Jag hade fan huvudvärk i morse...
Ida - Eeehh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0