wtf?

Det känns ju som jättebra kundservice att ge tillbaka fel växel och stå och gäspa bakom kassan. Det är ungefär så jag har varit de 4 timmar jag har jobbat idag. Har varit sjukt trött, alltså omänskligt jävla as-trött. Jobbade 11-15, och vid 14.40 kom Carro, Jesper och Robin in. Slutade med att jag hänkade till O'Learys och åt nachos och drack cider. Samtidigt var det hockeymatch mellan SSK och Mora. Jag hejade såklart på Mora. Har ingen bra anledning, mer än att jag hatar SSK. Inte fan var det mitt problem att Södertäljes SSK-fanatiker var på O'Learys just då. Tyvärr hotade Jesper med att byta bord om jag hejade på Mora högt, så jag smyg-klappade mest.

Nyårsafton. Denna överskattade hej-jag-ska-bli-en-bättre-människa-nästa-år-och-jag-ska-sluta-röka-för-femtionde-gången-dag. Fy fan. Visst, alltid trevligt med en anledning att träffa folk och ha det trevligt (och dricka vin), men ändå. Nyår my ass. Hur som helst, oavsett vilken dag det är imorn, ska jag ha en trevlig eftermiddag/kväll med middag hos Jonas moster först och sedan fest. Trevligt (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0