00.51

Fan vad trött jag blir! Gjorde ännu ett tappert försök att sova, men Jonas är fortfarande varm som fan och svårväckt som om han gått i jävla ide. Jag gjorde små smyg-försök till att "råka" väcka honom, men det är ju fucking omöjligt. Jag rörde på mig jobbigt mycket, jag suckade högt, jag pussade på honom, jag smyg-pillade t.o.m. under hans jävla kalsonger - men inget hjälper! Helt värdelöst att ligga vaken själv. Jag är pigg, och det enda som for omkring i mitt huvud när jag låg i sängen var juklappar, dessa jävulens påfund. Eller okej, det är mysigt när man väl kommer på vad man ska köpa åt alla himla människor. Men vägen dit, mina vänner, den är inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0