ÅH, JA, ÄNTLIGEN MÅNDAG! eller inte.


Fy fan. Känns helt depp med måndag igen. Jag gillar mitt jobb - tro inget annat. Men just idag hade det varit skönt med lördag, eller möjligtvis söndag. Jag har funderat över vilken dag som egentligen är sämsta dagen på veckan. Fredag och lördag äger ju, onsdag är ju lill-lördag och mitt-i-veckan, torsdag är dagen innan fredag och alltså hoppets dag, tisdag är bara tråk-tisdag. Det står alltså mellan måndag och söndag. Tufft beslut det där; båda är sämst. Söndag pga helgen-är-snart-slut-ångest och måndagen för att veckan precis har börjat och det är skitlång tid innan det blir helg igen.

Igår gjorde jag(!) julkort med svärmor och jag insåg att jag har skaffat en hobby; att göra kort. Roligt vare xD Kolla mina kort på bilden nedan.



Kommentarer
Postat av: jownie !

Fucking apsöta ungar vi e XD hwiahwueuhe

2007-11-26 @ 16:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0