Åh uppdatera mig plix.

Det sägs att materiella saker inte gör en lyckling, och det stämmer säkert om man tänker efter (riktigt) noga. Men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag bli himla mycket gladare och kanske t.o.m. leva ett lättare och roligare liv om jag bara fick en ny mobiltelefon (nuvarande är utvecklingstörd), en egen dator (Windows Vista) och en ny digitalkamera. Det må låta patetiskt och ytligt, men det är dagens sanning. Min livsnivå skulle höjas ett par rejäla steg om jag fick dom där 3 grejerna. Faktum är att jag efter lön skulle ha råd med antingen en dator, eller kamera+mobil. Men jag tycker det är astråkigt att lägga mina pengar på tekniska grejer. Så, om typ Ingvar Kamprad eller Bill Gates lr någon annan människa med sjukt saftig plånbok läser detta - ha mig i åtanke. Jag är snäll, egentligen.

Nu tänker jag använda ett ord som jag har någon slags hat-kärlek till, men dagens väder är verkligen sjukt o-pepp. (Där har ni det). 2+ grader, knappt någon snö och allmänt ljusgrå himmel. Orka.

GIEF. GIEF. GIEF. GIEF. GIEF. GIEF. GIEF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0