Borde borde borde.


Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa, lätt.

Vilken ögonfärg har du? Grön... blå?

Vilken plats föredrar du minst? Tåg-toaletter.

Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken som glodde på mig via spegeln.

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jonas gjorde något cp, kommer dock inte ihåg vad.

Sover du naken? Ja, man får liksom passa på att vara naken när man kan.

Vill du ha barn? Ja, jag måste bara samla ihop lite fler vuxenpoäng först.

Kan du några andra språk än svenska? Engelska och ehrm... franska(?).

Vad spenderar du helst pengar på? Att fika, äta ute och gå på bio.

Äger du dyrbara smycken? Mmmjo. Fast dom använder jag inte, dom är för tråkiga.

Vem är den roligaste människan du känner? Min pojkvän.Tätt följd av några andra...

Jag borde städa mitt rum just nu istället för att sitta här, men ofta man orkar. Bussen går ju iofs om 40 minuter, så jag skuuuulle ju hinna... eller INTE. Det gick förbi en himla piss-hund utanför fönstret nyss, kopplad till handen på en riktig yber-tant. Det var en sådan där liten vit hund som är alldeles smutsig i pälsen och tror att den är bättre och finare än alla andra hundar bara för att den får typ oxfilé på helgerna och får sova i husses och mattes säng. Jag tror iaf att det var en sådan. Ibland orkar man helt enkelt inte med såna; tanterna alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0