Enter me, please.


Riktigt sur-väder idag. Sånt där "jag-vill-använda-min-nya-vinterjacka-men-om-jag-gör-
det-så-blir-den-typ-helt-förstörd-och-dunet-blir-äckligt-så-jag-får-ha-min-uttjatade(menacksåfina)-
höstjacka-istället"-väder. Ni hajjar? Känns ju rätt störande med ny jacka och allt, som btw håller på att bli mitt nya hem. Som pappa sa igår när vi pratade om hur varm den är; "Ja, den måste nästan vara som ett litet hus". Och han var helt allvarligt dessutom. Han är söt, för det mesta.

Jag har blivit besatt av en låt, besatt! Enter Shikari - "Sorry, you're not a winner." "Anything can happen in the next half-hour..." är också helt nice.

Snart ska jag till jobbet, EJRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0