?


Själv har jag aldrig kommit fram till om jag är lik någon, för jag tycker helt enkelt inte att jag är det. Men det senaste dygnet har två personer sagt att jag liknar Ashley Simpson. Det är ju liksom helt okej, men själv ser jag inte många likheter alls. Kolla brudens nya näsa liksom, bara för att ta ett exempel. Men vad som stör mig är att jag ett par ggr har fått höra att jag är lik Therese Alshammar, och där går liksom min gräns för vad som är okej och vad som inte är okej.

Jag är förvirrad.

image196image198

Ska till jobbet om en timme. Det vore kul om det inte var så att jag håller på att bli sjuk igen. Det kliar i jävla halsen hela tiden och jag är snorigast. Orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0