fucking regn.

Ååååhhh vad det inte är OK med regn när det är mindre än 1 månad till julafton. Satan vad trött jag blir. En annan sak jag blir trött på är min jävla garderbob. Eller snarare på alla jävla saker som måste få plats i min jävla garberob. Den är rätt stor, men ändå får jag inte in allt skit som ska in. Började rensa bland kläderna en aning, men gav upp efter ungefär 5 minuter och 5000 fula ord som jag skrek i min ensamhet. Jävla depp. Fick nåt random damp-anfall och slängde in allt som låg på golvet till obesämd plats i garderoben och stängde. Klart. Men det ligger fortfarande himla strumpor, benvärmare, tröjor och dumma blå-jeans (som jag hatar) över hela sängen.

Om en timme ska jag hämta William på dagis. Innan det måste jag duscha, sminka mig, bestämma kläder för kvällen och göra sängen fri från grejer. GOOD LUCK. Jag ska aldrig skaffa barn; man hinner ju aldrig göra ett skit om man har en unge som himla hänger på en eller väntar alldels snorig på himla dagis.

Plus att sladden till kameran är hos Jonas, fan vad arg jag blir. Jag vill ju lägga upp bilder >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0