Fucko.


Schh! Tyst, jag hör något. Vänta... Vet du vad jag hör?! Ryska ubåtar. Dom ligger nere i viken. Vet du vad dom säger? Dom har kidnappat Carl Prins Philip och kört upp en skrubb-borste i hans röv! Detta kom ut ur Jonas mun igår när vi låg i badkaret och han var under ytan med öronen. Resten kommer jag inte ihåg. Han är fullkomligt normal min pojkvän, helt och hållet jätte-normal.

Jag tycker om att vara lite elak. Bara lagom elak, inte jätteelak. Jag skulle kalla mitt beteende "omoget" men samtidigt "festligt". Det verkar gå hem hos Jonas i alla fall, för han skrattar mest.

T.ex:
Jonas - Hon hade inte pengar nu, så vi ska fika när hon får pengar istället.
Jag - Jaha okej, när får hon barnbidrag då? (Barnbidrag! HAHA). Ibland är jag bara för rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0