I'm a little girl, trying to survive in a psycho world.


Har haft jordens segaste dag. Har blivit förkyld igen (jävla hor-förkylning) och har haft huvudvärk nästan hela arbetsdagen fram tills chefen sa åt mig att ta en Treo (som faktiskt funkade).

En rätt rolig grej hände på jobbet faktiskt. Jag stod och försökte pilla bort en prislapp på en kunds bok när - vips - min lillfingernagel (som är fejk) flög av och hamnade på disken. "Oj, där flög den, hehe" sa jag och tyckte att själva situationen kändes rätt dum i kombination med det jag sa. Jag hoppades att han (kunden) skulle skratta lite och säga något skoj, men han såg på mig, helt gravallvarlig och sa ingenting. Sådana människor gillar inte jag; såna som inte kan garva lite åt en nagel som flyger iväg. Han hade iaf kunnat göra det för att rädda mig liksom.

Jag gillar Coca-Cola. Jag ville ha Coca-Cola. Pappa åkte och köpte Coca-Cola. TACK. Sånt gillar jag ♥

image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0