Jävla fittmorgon.

Jag vaknade kl 05.20 av Jonas larm. Han snoozade; som vanligt. Men grejen som störde mig var ATT JAG INTE SKULLE GÅ UPP FÖRÄN 07.15 OCH DET ÄR JU HELT FUCKING OMÖJLIGT ATT SOVA SIG IGENOM ETT ANTAL UPPREPANDE LARM PÅ MORGONEN NÄR DE HAR 10 MINUTERS MELLANRUM. JAG VILLE SKJUTA HOR-KLOCKAN, MIG SJÄLV OCH JONAS. Började fan grina, så upprörd var jag. Är det inte JÄVLIGT RESPEKTLÖST att snooza i typ 40 minuter när jag ligger bredvid och behöver min sömn eftersom jag ska JOBBA TILL 19.15 IKVÄLL?
Det tycker jag. sbjdfhbgdyubhsafughubhdfbn. helvete.

Känn sympati för fan.

Kommentarer
Postat av: jonas

ALDRIG, du vet själv att jag göre o att du la dig på fel SIDA är fan inte mitt problem ...

2007-11-01 @ 21:56:59
Postat av: Johanna

EH, säg till när jag lägger mig på fel sida? Ofta jag tänker på att du snoozar i typ 300 år precis innan jag går och lägger mig. Eh, nej.

2007-11-02 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0