JÄVLA RUNK

Åh jag blir så jävla förbannad! Försöker kirra så jag får en bild uppe i bloggen (för att göra den mer personlig, jävligt gay, jag vet, sug kuk), men ÄNDÅ. Jävla piss. Jag fattar ingenting. Är det jag som är korkad eller är det svårt?! HJÄLP MIG FÖR I HELVETE. damp. idfgbif<zdjncvåoiwasjhdsfhyxgn.

Jonas sa nyss - Ska vi bada ms. Kisshål? Jag tror det var för att muntra upp mig. Men det funkar inte. Jag vill döda. Himla sjärtsnopp. Plus att jag hets-äter äckligt naturgodis. Jag hatar naturgodis. Vad fan är felet på mig liksom, det undrar ju jag.

Och nu tog han toaletten före mig också, trots att jag sa att jag var sjukt skitnödig. Det gjorde ju saken bättre. AS. Nu kommer jag typ bajsa i hans skor istället, eheh. Plötsligt blev det roligare.

Kommentarer
Postat av: irina

menar du sådär som nathalie har på sin blogg? _>

2007-11-17 @ 15:59:02
URL: http://irran.blogg.se
Postat av: irina

haha, okej. tror jag förstår^^, na.. jag vetinte heller hur man gör:/

2007-11-17 @ 16:57:14
URL: http://irran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0