Ledighetens dag ^_^

Jag är ledig idag, woho! Vaknade för ungefär 30 minuter sen av att pappa ringde. "Kan du hämta Wille från dagis vid tre? Snääälla? Det skulle underlätta jättemycket." Ofta man (jag) har mage att säga nej. Det är ju trots allt min bror, som Jonas så fint sa när jag ringde till honom för att klaga. När jag dessutom svarade "typ 150 meter hemifrån" på frågan "var ligger dagiset då?" kändes det ju nästan löjligt att inte orka hämta. Men andra ord; jag är dagishämtarn' idag.

Innan det måste jag;
♦ Tvätta två omgångar. Har jag ens några rena trosor i garderoben liksom?
♦ Plocka ur allt jag har i min garderob (kartonger, kläder, skor och kassar) för att på ett smidigt sätt få in ytterligare 3 kartonger. Eeehh.
♦ Äta massor under hela dagen. Att gå på personal-jul-fest på tom mage känns som en jävligt dålig idé.
♦ Bestämma vad jag ska ha på mig ikväll? Jag har inga fina blusar och mogna kjolar! :O F***A.
♦ Duscha och raka mig över hela jävla kroppen. Nästan. Jag är trött på att det sticks när mina vader ligger mot varandra när jag ska sova. Men idag ska jag slå på stort känner jag.

Ja, det är väl bara att börja då. SOLONG fuckers.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0