LÖNING!

Idag får jag lööööön, det får inte duuuu. Eller, vad vet jag. Vem bryr sig, jag får i alla fall lön, det bryr jag mig om :-) Och satan vad det skall spenderas pengar! Ikväll blir det röj på CP och nästa vecka ska jag börja handla julklappar. Går det att köpa julklappar till sig själv? Jag tänkte nämligen börja med det i år. Känns som en bra investering, eller nåt.

Jag har massa ont i magen dock, så allt är inte på topp. Sådär konstigt ont i hela magen, känns helt skumt. Undrar om vinterkräksjukan börjar med magont? O.o HELVETE -.- Då dör jag. Jobba iad, ledig i helgen. Röj ikväll, bio+mys på Heron imorn. Jag har med andra ord en jävligt bra helg på g.

♥ Jonas, jag älskar dig galet mycket. (Även om du är ett riktigt ass ibland).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0