Miss Attitude.


Blev en ledig dag idag - helt random. Åt, handlade och fikade med en barndomsvän som jag inte har umgåtts med på typ 10 år, det var coolt. Har setts på Stanleys ett par ggr, men idag tog vi vår relation ett steg längre. Det som var sjukt bra var att det aldrig blev tyst och pinsamt, det flöt liksom på. Jävligt kul :-) Bör göras om. Eller t.o.m. ta "en" öl, det vore nice.

Sitter här med nypåtagna lösnaglar. Jag är extremt ovan, vet inte hur det kommer gå på jobbet med massa pengar, kartonger och böcker. Meeeen det löser sig. Gäller bara att vänja sig. Fransk manikyr må vara rätt gay, men ändå snyggt. Bättre än mina himla korta hej-jag-är-en-10-år-gammal-pojke-naglar ^^

image191image192image193image194image195

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en trevlig kväll :)

2007-11-07 @ 18:05:43
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: jenny

vad snyggt hår du hade!
ha en bra kväll :)

2007-11-07 @ 18:11:28
URL: http://nylon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0