Oh, it started just like love should.


Okej, det är fredagkväll. Jonas ligger i min säng och sover (han somnade redan under Idol). Jag gjorde ett tappert försök att sova i ungefär 5 minuter, sen gav jag upp. Jag var inte trött, Jonas kroppstemperatur lär ha varit ca 100 grader och jag fick ångest över att jag inte hade bloggat mer än en gång idag. Med andra ord; trots att han luktade oemotståndligt gott (jag har bra parfym-smak) så gav jag upp och gick hit.

Så jävla skönt med helg. Och vad som är ännu skönare är att jag inte har ett piss inplanerat. Drog med mig Jonas till Mariefred och har planerat att stanna här hela helgen och äta fruktsallad och dricka cola. Möjligtvis en promenad imorn, mer än så tänker jag inte anstränga mig. har hört att man inte ska överanstränga sig när man är förkyld. Eller jo, en grej händer imorn. Jonas ska pilla med bilen en timme, och jag har lovat att jag ska kolla oljan och kylarvätskan. Hur man gör det och var skiten sitter vet ju inte jag, men det gör förmodligen han. Och känner jag mig själv rätt kommer jag sitta i bilen och lyssna på musik medan han får kirra det.


♥ Han är ju så fin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0