Sicko.

Jag är våldsamt förkyld, och jag hatar det. Jag vill jobba idag och ha det trevligt och få pengar, men det känns inte som en bra idé med tanke på mängden snor i mitt huvud och det faktum att jag i princip har tappat rösten. Fräscht, eller hur? Nej, jag trodde väl inte det. Så om en timme ska jag åka hem och min dag kommer se ut såhär: Myskläder, täcke, gråt-film, te och toast. Himla depp, jag är inte skapt för att ligga hemma och vara sjuk. Damn it.

Johanna ♥ Jonas ♥ Johanna ♥ Jonas ♥ Johanna ♥ Jonas ♥ Johanna ♥ Jonas ♥ Johanna

Kommentarer
Postat av: Dillen

Jag som var förbi ditt jobb idag, och tänkte säga hej!!Men du var inte där :(

2007-11-13 @ 21:24:17
Postat av: Johanna

Var du? :O Fitte också. Jag är ju där jämt typ. Fast just den dagen var jag sjukling... ^^ :(

2007-11-16 @ 10:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0