something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream.


Jag har tagit priset som sämsta bloggarn' den här helgen. På något patetiskt och tragiskt sätt känns det tråkigt, samtidigt som jag kan säga att det beror på att jag har haft en jävligt grym helg med massor att göra. (omg, det där lät himla drygt, men wtf). Med andra ord; det var värt det. I fredags var det häng med Jonas. I lördags jobbade jag till 16.00 och kände mig helt död på vägen hem. Men grejen var att jag var bjuden på fest, och man är ju inte bangarn', så jag åkte på fest i/på/vid Robins "stuga" (villa) mitt i ingen-jävla-stans. Ångrar inte en sekund att jag åkte, hade askul! Och idag bakis-sov jag till typ 12.00 och har efter det firat fars dag, hä med farmor och farfar och ätit marängswisngtch. (stavning?)

de e chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0