Still sicko.

Jag tänker jobba idag. Tjusningen i att ligga hemma och inte göra ett piss har liksom försvunnit. (what's up with that?) Förmodligen har det att göra med att jag har blivit en himla mycket mognare människa (ehrm) som inte längre går i skolan utan faktiskt jobbar; på ett viktigt ställe! HA. Så, även om näsan fortfarande är täppt och halsen mår lite sådär så tänker jag jobba idag. (Håll i er nu...) Jag saknar att jobba. Faktiskt. Det är ju skitkul - så varför ligga hemma och äta ostbågar och kolla på film hela dagarna?

Kollade i H&M:s katalog häromdagen. Det kliade i fingrarna på mig. Sedan insåg jag att jag har ungefär 1000:- spänn att klara mig på tills jag får lön, då slutade det klia.

Jag blev helt fucking överraskad när jag kom hem till Nykvarn igår. I Hölö var det ungefär 3 dm snö överallt, i Nykvarn är gräset fortfarande grönt och det enda som ligger på marken är löv och lite frost. Snacka om lokal-snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0